Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 10.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Розповім про досвід водіння своєї Вольвочки. Це машина, яку розігрував ОККО, а я купив відповідно у переможця. Д5, комплектація Суммум, шкіра, звук, все крім камери і люка.
За 4 роки пробіг 102 000 кілометри. Європа, Україна, міста і села, трохи по бездоріжжю, але де у нас добрі дороги?
З основних проблем: система патрубків інтеркулера/турбіни. Один раз вирвало кусок металу, після активної їзди в горах. Шукали дуже довго, розібрали півмашини. Заварено аргоном + заміна датчика сажового фільтра і продувка самого фільтра. Поки знайшли діру багато діагностик ітд. Інший патрубок - заміна повністю з вставками. Вставки порвалися і в дірах. Полетіла після поїздки по автобанах. Заміна за кордоном - 500 євро.
Виліт ричага внутрішньої ручки водійського сидіння. Пару разів ставили на місце, але набридло. Їжджу так.
На другому році почав клинити тримач ремня водія. Не лікується. Просять повну заміну, але дорого.
Офіціали знашли підтікання рульової рейки. Грозилися проблемами, але 50 тисяч відїздив, не відчуваю. Можливо розводняк.
В червні цього року під час дальної поїздки висвітило чек коробки передач. Спочатку просила заміну масла, не допомогло. Грішили, що посипався гідроблок. Офіціали намагалися впарити повну заміну масла (ще раз) це 10 тисяч і перепрошивку коробки, але гарантії не давали. Поїхав до Польщі і там на офіційному сервісі коробку перепрошили. Їздить нормально.
З дрібниць заміна колодок, передньої фари водія (2200 грн). Замінена лампа на ямі вилітала з кріплень. Вставляв вручну.
Ще слабке місце двірники передні і задні. На задньому склі залишилися сліди.
Бачок омивача почав підтікати, часто доводиться доливати тосол і час від часу гальмівну рідину. Пару разів просила 0.5 л масла.
Сіті сефеті кілька разів рятувало в тягучках і пробках, а один раз ні, як результат подряпаний бампер.
Ходову не робив і не потрібно. Після 60 тисяч ТО проходжу не на офіційному. Розхідні ті самі - ціна в рази.
Попри такі моменти машинка дуже подобається, шкіра в доброму стані, звук супер, дорогу тримає добре, до 180 розганяється без проблем, до 210 в натяжку.
Зимою їздити одне задоволення, сніг, лід, не важно.
Розхід показує 9, але по відчуттях ближче до 10.
Призадумався чи лишатися на Вольво чи спробувати німців.
Мало кто мог предположить, что горячей испанской девушке, заходящей в левый поворот с третьей полосы, нужно развернуться, — там так не принято. Тем не менее амазонку это не смутило. Загорелся «зеленый», поток пошел, а еще через пару секунд ее Fiesta, вынырнув из-под RAV4, зачем-то встала аккурат поперек нашего ХС60. В полутора метрах от бампера.